maandag 19 december 2011

De kwelling van tentamenweek

IK MOET LEREN

tentamenweek en ik ben iets té kalm. Zo kalm dat ik het niet kan opbrengen om te leren, om die boeken op te slaan en alles te lezen over logistische regressietechnieken. Het probleem natuurlijk is dat als ik straks dat tentamen moet maken en ik weet dingen niet; dat dat dan mijn eigen schuld is. Grove onderschatting van de werkelijkheid om maar even in statistische termen te blijven.

Dus een lijstje;
maandag: aantekeningen leren + proeftentamen maken
dinsdag: tentamen 1 maken + oefentoets SPSS maken
woensdag: SPSS toets maken + leren hoofdstuk 5
donderdag: oefententamen maken + leren aantekeningen + hoofdstuk 6
vrijdag: tentamen 2 maken en dan.... christmas :) 's avonds naar een feestje, zaterdag totale ontspanning, zondag en maandag kerstvieren en daarna weer flink aan het leren voor mn tentamen van 4 januari. En daarna vlieg ik naar Kaunas :)

Ik heb ontzettend veel zin in feestjes, kerst, oud&nieuw en mijn citytrip, maar eerst moet ik echt even doorzetten en nu gewoon gaan leren. HUP HUP.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten