woensdag 23 november 2011

Grrrr

Ik ben echt zo gefrustreerd right now. Zo erg had ik me verheugd op de start van mijn stijldanslessen, waarvoor ik me begin oktober aan de balie van het sportcentrum had opgegeven. Ik weet nog dat ik dat ik heel specifiek vroeg of het echt goed zou komen met het koppelen van mij aan een danspartner en of het echt voor beginners was etc.
"Ja ja" zei die vrouw achter de balie toen. Dus ik was helemaal blij.

Vanavond zou het dan beginnen en ik had er zin in. Voor de zekerheid ging ik nog even op de site kijken of er iets stond over kledingvoorschriften. In mijn mail had ik al de bevestiging zitten van tijd en datum, dus daar was ik zeker van. Dus ik op de site, staat daar dat vanavond blok II van module 1 begint. Wat dus impliceert dat je eerst blok I van module 1 moet hebben gedaan. Dus ik voel echt een "grrrrr" opkomen en besluit maar even naar de receptie te bellen. Nu had deze vrouw ook niet bepaald veel verstand van zaken, maar nadat ze even goed speurde kwam ze erachter dat je in blok II aanvullende passen leert, voortbordurend op de basispassen uit blok I en als je die beide hebt gedaan haal je je beginnersdiploma.

Die eerste vrouw heeft het gewoon verkeerd gedaan, en dat kan natuurlijk gebeuren. Maar toch ben ik gefrustreerd en eigenlijk ook wel een beetje boos want ik had het nog zó gevraagd.
En daarbij is het weer een teleurstelling in plaats van de positieve boost die ik juist even nodig had...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten